lördag 25 maj 2013

IKEA - en mardröm eller saga??

Har varit med morfar och barnen till IKEA idag och det är lika jobbigt varje gång. Alla dessa människor som drar runt och provsitter, barn som skriker, armbågar och fullt av folk i restaurangen... Men trots det var det ett ganska bra besök. Jag blir lite för irriterad på barnen ibland och på att stressa fram...

Mest fokus på sovrumsmöbler, eller sängar för att vara exakt. Hade inte tålamodet att provligga osv men jag tog några bilder på en soffa som skulle kunna passa i vardagsrummet, samt på sängarna jag tittade på. Den stora frågan sen är vöäl vad jag är beredd att satsa?? Ska jag pröjsa ca 10 000-12 000 för en säng till mig??  Är den värd det?? Är jag värd det?? Förvaring är ju bra att ha!!!

Barnens sängar tänker jag inte tumma på, de kommer gå på ca 3 500 kr per säng.

Soffan kostade runt 4 000, brun, med schäslong och bäddmöjlighet. Bra om det kommer gäster förstås.

TV-bänk tittade jag också efter och vardagsrumsbord men fann inget i smaken...

Nu lite bilder...


















Inga kommentarer: