onsdag 3 juli 2013

Flytt dag 3

Flytt flytt flytt, pust!!! Bärande, springande, stessande och skruvande! Svärande och ibland besvärande... Men när det blir klart ska jag njuta, av mitt egna sovrum, ny skön säng, fin ny soffa, barnens rum och den fina utsikten... Det kommer bli lugnare. Jag intalar mig själv det. Måste hela tiden påminna mig om att det blir bättre, att livet är gott mot mig nu! Magen mår mycket bättre efter tre veckors sjukskrivning. Jag behövde troligen vila mer än jag trodde. Om magen varit lika illa som den var för bara några veckor sedan så hade jag rasat ihop av denna flytt. Deppen och ångesten bär jag med mig men jag stannar i den, låter den komma... Det kan inte hända mer än att det blir oro i kroppen... Jag har mina fina barn och min fina Bosse!!!!


Inga kommentarer: