måndag 1 juli 2013

På väg mot något nytt...

Nu har jag fått alla nycklar till min nya lya och det känns skönt att denna dag har kommit trots att det är mer orosfyllt än lustfyllt för stunden. Alla förändringar är inte av ondo på något sätt men de är JOBBIGA!! Jag ha varit med om ett antal under det senaste året. Jobbiga, ruttna, mysiga och härliga. Allt i en salig blandning. Jag har längtat efter frihet och nu står jag vid randen av min frihet. Ändå kan jag inte låta bli att tänka på det som kan hända, vad som kommer gå snett etc. Jäkla sketna ångest jävel!!!

 Sovrum 1, lite mörkt med den lila färgen, men balkongen är helt ok!!


 Sovrum 2, barnens rum. Nya tapeter sedan visningen men inget vidare bra jobb...

Utsikten från vardagsrummet!

 Vardagsrummet med "fondvägg" i brunt. Modernt??

 Törstig Simon tar sig en mugg vatten...

 Badrummet, inte så fint tyvärr...






Nedan följer lite bilder av de brister vi sett under dagen...




Inga kommentarer: