torsdag 4 juli 2013

Telia = skrutt!!

Varför ska man tro att saker är så enkla som de verkar... Har suttit i ett drygt 20 minuter långt samtal med en kille på Telia angående min flytt av bredband, TV och telefoni. 10 arbetsdagar skulle flytten ta... 10 ARBETSDAGAR!!!! Dom är ju inte kloka i huvudet!!!! Fan! Det skulle ju vara såååååå lätt att flytta nu med fiber och allt! Kan ge mig sjutton på att dom också vill ha betalt!!! 
Nåja, töntiga jag blev så besviken då jag via deras hemsida frågat om flytten av bredbandet mm och då fått till svar att det inte skulle vara något problem om de fick lägenhets nummer och våningsplan, vilket jag ringde in i slutet av förra veckan(torsdag tror jag).
Det slutade i alla fall med att han skulle försöka lägga flytten manuellt. Jag får ett sms angående vilken dag det sen ska vara klart.

Jag säger bara att jag är trött på TELIA = FELIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

1 kommentar:

hogrelius sa...

Bered dig på att det kommer att kosta rätt så mycket!!