fredag 12 juli 2013

Tre kartonger och några säckar senare...

Barnen sitter och tittar på filmen Horton och jag har packat ur några kartonger och säckar... Jippie!!!!!!!! Kanske kanske kan det bli lite ordning på torpet tillslut :-/ Sen har vi varit till Coop och lämnat de äckliga tomaterna som jag köpte igår. Fick 80 spänn tillbaka(hade betalat 40) så det var ju gott. Jag som hatar att klaga och lämna tillbaka varor jag köpt. Några bilder och filmer har det blivit idag också, ska se om jag kan få in lite foton i dagens blogg :-)
















Lite blandat med bilder fick det bli idag... jag börjar med bilderna från mitt samtal med Bosse igår kväll :-) Alltid skoj när han hittar de roliga effekterna.
Solnedgången igår var vacker över husen.
Jag var sjukt trött på det svartvita fotot eftersom sonen aldrig somnar före midnatt på sommaren. Bilden under är från i förmiddags. Sen har det rullat på...

Jag måste få rekommendera att fota med Instagram eller med Flickr. Det är jätteskoj att redigera bilderna med olika färgsättning :-)

Kram på er!

Inga kommentarer: