torsdag 19 september 2013

Hade i alla fall en bra hårdag....

.... i övrigt har denna dag inte varit den bästa. Jag kommer till insikter om mig själv som jag inte gillar och det är mycket som händer just nu. Vet inte riktigt vad jag ska göra av mina tankar. Det är som lite svårt att inte ha någon att dumpa dem på. Jag saknar verkligen att ha någon att få "prata ut" hos. Jag har varit lite nere en period och den ger inte helt med sig. Jag lever på gränsen om jag säger så. Tröttheten tar ut sin rätt då jag åter är inne i svängen att inte komma i säng när jag är hemma. Den senaste veckan har det blivit i snitt 4 timmars sömn och då inte sammanhängande. Behöver ta tag i det igen...

Nåja, efter besöket i Nacka med ungarna så har jag haft lite energi på något sätt.... Steker pannkakor och rensar upp bland alla kassar som står och har stått sedan jag flyttade in, på köksgolvet.  Matlådor(tomma plastburkar alltså) har fått en bostad i bostaden och skafferiet är "renast". Samuel är badad och nu måste jag få igång en maskin tvätt. Nya påslakan måste ner i min säng. Underlakan byttes igår. Till barnens sängar behöver jag inhandla nya lakan. Kanske ett projekt i helgen så kan de vara med och välja??

Nu måste jag städa undan datorn, steka klart den sista pannkakan och servera två hungriga gossar sin middag. Själv är jag inte ett dugg hungrig... får se om jag skippar middagen i kväll... Tar en kopp kaffe istället.





Så avslutar jag med lite egenkära bilder på min frisyr idag... det enda som varit riktigt bra :-)

Kram kram....

Inga kommentarer: