måndag 9 september 2013

Måndag igen


Min vecka med barnen är slut. Nu är det en hel vecka utan dem. Det är förstås jobbigt att skiljas från dem men efter en hyfsad morgon och en toppenhelg känns det ok. 
Samuel var så duktig när han gjorde sina läxor igår, ja det var Simon med förstås! Men de första läxorna är lite speciella!









En kort tur runt Ösbyträsk blev det då Samuels läxa bl a var att samla rönnbär och titta på träd och växter :-)
Halsbandet gjorde han sen vi kommit hem.





Jag skaffade lite ny färg i håret också. Det var inte lätt men det gick... Jag var inte den roligaste i denna stund att umgås med fick fina Bosse erfara men allt blev bra!!




Så en klurig bild...
Vad är det?? :-)


Nu är det måndag. Jag fördriver tid som vanligt. Det märks att hösten är här på morgonens dimma... Mycket dimma var det i morse.




Sista bilden där jag är NU!! Delselius tjänar mycket pengar på mig!! :-)

Ha en fin dag nu!!

Inga kommentarer: