lördag 7 september 2013

Trötthetens dag!

Har varit väldigt trött idag, ända sedan i morse faktiskt. Det är som att all energi är borta! Redan i torsdags började jag känna mig allmänt hängig. Ont i bröst och rygg när jag andades. Jag avfärdar det hela som tecken på andra symptom även om jag varit förkyld en tid. Svullnaden på nacken är stadigt densamma och gör ont. Har inte förvärrats direkt men det sprider sig värk lite här och där. Men det är inbillning tror jag. Så som jag fungerar och söker smärtan, lite som en hypokondriker kanske??? 
Nä trött är jag, ansträngd i rösten och nu ont i sidan av halsen... Men mest trött!! Vill sova.
Nåja, dagens bilder so far...











Dagens bravader... Klippning, spårvägsmuseet(fast vi försökte ta oss till polismuseet) och nu på väg hem.
Ska laga pizza hemma idag. Ska bli gott :-)

Inga kommentarer: