tisdag 29 oktober 2013

Tid...


Tid är relativt... Just nu känner jag mest att tiden går och inget vettigt blir gjort. Jag borde inte känna så då jag är ålagd att ta det lugnt, samla kraft, minska stressen etc. Jag kan inte stressa av hemma. Kartonger, högar, oredan bland barnens leksaker, kläder överallt etc stör mig. Jag VILL ha ordning hemma. Jag ska kunna få ordningen jag vill ha hemma... Men det kostar att komma dit. För min del i form av stressrelaterad ångest. Att kasta saker är jobbigt, men idag har jag försökt göra det. T ex gamla räkningar och könespecar... VARFÖR spara på sådant år ut och år in... Att hitta platsen för mina saker är nästa bekymmer. Hur svårt kan det vara... Just nu ser det ut så här hemma... Det kanske inte är så anmärkningsvärt men det är uselt att leva i... 


    

    

Inga kommentarer: