tisdag 26 november 2013

Isande kyla...

Ca 16 grader efter golvet i sovrummet vid  kl 6. Det är ingen höjdare kan jag tillstå! Även om nu termometern stod "bara" en halvmeter från balkongdörren så är det långt ifrån ok. För ett antal veckor påtalade jag problemet med otätade fönster i min lägenhet samt problem med elementen... (Bland annat!!!) Värmdö Bostäder har inte hört av sig angående tätningen av fönstren! 

När låset brytts ut i min nya ytterdörr fick jag med tre(!) nycklar... Till en familj med fyra (om än två barn) så är det lite snålt. Nyckeln passar inte heller till ytterdörren eller källardörren men det kanske inte är standard att det ska göra det. 

Nåja, i övrigt var morgonen bra :-) barnen kom upp i tid, vi kom iväg kl 7 och Samuel hann i tid för att hinna till sin nya skola för sin andra inskolningsdag. Idag skulle de jobba med Ipads :-) Samuel var glad över det!! 

Och julgranen lyser... 

Inga kommentarer: