tisdag 12 november 2013

Väntans tid...

Ja inte så spännande kanske egentligen. Kvällarna med barnen blir lite av en väntans tid för mig. Jag sitter planlöst och glor på TV. Ser i kväll på "veckans brott" som handlade om morden i Ljngsbro och om samarbete mellan svensk och dansk polis i jämförelse med den dansk-svenska serien "Bron" som är GRYM. Jag är inte så intresserad av programmet egentligen. Men det är som ett måste att sitta här i soffan för att Samuel ska stanna i sängen. Vad har gjort honom så orolig senaste tiden hos mig?? Eller är det hans "spel" för att få sova inne hos mig??!

Jag vill inte ha det så här! Men vad kan jag göra?? I somras var Samuel vaken till kl 1 varje natt hos mig. Nu är vi tillbaka på ruta 1 igen. Är det hans diagnoser som ställer till det eller är det medicinen? Jag är villrådig... Blir smått irriterad och ledsen över att saker är som de är... Det är alltför mycket sorger och vissna tankar! 

Behöver påminna mig om något fint...
Drömmer mig tillbaka till Riga... Det blommade vackert där i mitten av september. Jag har verkligen behövt de andningshål som de små resorna gett mig!

Inga kommentarer: