söndag 15 december 2013

Det är söndag kväll...

Snart dags att sussa... Jag känner mig trött trots att jag sov till 11.30 idag! Det är inte varje dag det händer vill jag lova!! Men jag var uppe en timme på morgonen och somnade sedan om. Skulle tro att sömnen behövdes. I övrigt har inte mycket hänt idag. Vi var ute på en liten utflykt och tog en varm macka på Lokalrätten här i Hökarängen. Mysigt och trevligt var det... promenaden i regnet inte lika trivsam, det är trots alla bara en dryg vecka kvar till jul. Jag VILL HA SNÖ!!! Och minusgrader!!!!

Nästa vecka ska jag börja fundera över resten av mitt liv... Vad vill jag göra? Hur ska jag nå dit? Kan jag nå dit?? Jag vet ju faktiskt inte vad jag ska göra med mitt liv. Det enda jag med säkerhet vet är att jag ska lotsa mina barn genom livet. Men det kommer inte ge mig en ekonomisk trygghet... Jag måste trots allt betala hyra, mat och allt det där andra... :-/ Nåja det får bli morgondagens funderingar... nu ska jag försöka läsa lite mer och sen sova...
Har börjat med Dan Josefssons bok, "Mannen som slutade ljuga". Tror den är grymt intressant! Har äntligen läst ut den underbara boken om Ove... En så bra bok. Måste nog införskaffa boken "Min mormor hälsar och säger förlåt" :-) Men innan den ska jag förstås läsa "Mig äger ingen" och "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann"!









Inga kommentarer: