fredag 20 december 2013

Julkul...



Så kom kvällen, den 20 december... Mannen hemkommen, middagen i magen och alla julklappar inslagna... Det blir inte så många i år, från mig i alla fall. Ungarna får ju tonvis i alla fall. Något jag tänkt mycket på. Mina barn har ganska sparsamt med intressen, eller så kanske de inte har det? Bilar, bussar, tv-spel, trafikljus etc önskar mina barn. Ganska normala önskningar kanske??

Mitt lönekuvert gapade mycket tomt denna månad, har ju varit hemma en tid. Jag har inte orkat fylla i ansökan om sjukpenning så det är väl bara att se glad ut ändå... Varför ska det vara så sjukligt jobbigt med dessa blanketter. Jag har extrema problem med allt detta... Hatar blanketter och dröjer in i det sista...

Nåja, nu skiter vi i det!! Julklappar inslagna, i morgon blir det en tur till Nacka Forum med mannen och "svärfar" :-) Julklappar till barnens kusiner ska inhandlas. Sen blir det nog en vända på Coop för att inhandla det som ska förtäras på julafton... NU ska vi provsmaka min "rocky road... Jag hoppas den smakar bra, tillsammans med ett glas julmust...

Inga kommentarer: