lördag 7 december 2013

När luften tar slut...

Min energi och lust att göra något är som bortblåst. Jag fattar inte vad som händer. Igår kändes det inspirerande att fixa hemma och försöka få lite ordning och reda på saker. I morse fanns känslan kvar och förmiddagen var bara bra. Vi var ute jag och barnen. De åkte stjärtlapp och lekte. Men så efter lunch dök jag ner totalt. Har så mycket jag behöver göra men orkar inte ens ta tag i disken, har med knapp nöd bäddat. Vill helst gå och lägga mig i ett MÖRKT rum! Men det går ju inte, bara att försöka behålla humöret uppe för att barnen ska få det drägligt i alla fall... Blir lite trött av att ha 26 grader varmt inne... i vardagsrummet blir det drägligt med golvfläkten, men i köket får fönstret vara öppet... det blir lite dragit av det men jag blir trött av värmen.

Ska försöka rycka upp mig... måste få ordning här hemma ju... Kanske ta en kopp kaffe eller nåt??


Inga kommentarer: