onsdag 5 februari 2014

Kärlek

Kanske är det fånigt men jag har aldrig känt mig så älskad som jag gör idag. Jag räds inte kärleken alls längre utan litar blint på den. Idag fick vi gå på en dejt, ja det kändes faktiskt så... Vi möttes i Slussen som vi gjorde när vi träffades andra gången.... Men denna gång missade vi nästan varandra. Det var kaos på tunnelbanan så vi promenerade Götgatan bort mot Medborgarplatsen för "Big Meat" på Twang, Katarina Bangata med middag och föredrag om Hitlers vinteroffensiv i Ardennerna 1944-1945. Riktigt intressant att lyssna till Christer Bergström som skrivit en bok i ämnet. 

Men tillbaka till dejten nu, för det var verkligen en dejt på vår 13-månadersdag!! 

Visst är det fånigt att fira men jag tänker ändå att det finns något fint i det hela! Jag har funnit en man att älska så djupt och innerligt! En kärlek som växer sig starkare. Min man är så klok och stöttande. Han står ut med kaoset i mitt liv, han påtalar alltid när något känns mindre bra och är alltid ärlig. Det är något jag verkligen uppskattar i vår relation. För mig som alltid hållit saker inombords tills det exploderat mer eller mindre är detta bara bra! 



1 kommentar:

Anna-Karin sa...

Så underbart du delar med dig av er kärlek här i din blogg! :)

Jag såg att du blivit "medlem" nr 60 till min blogg Maskroskvinnan. Stort tack för att du vill följa det jag skriver.

Allt gott önskar jag dig och din familj!

Kram/Anna-Karin