onsdag 19 februari 2014

Megamiss i protokollet!

Tror ni jag hade skrivit in att Samuels skola stängde kl 15.00 idag?? Tror ni jag blev skraj, panikslagen och stressad när taxichauffören ringer mig kl 15.30 och jag sitter med en urdrucken latte i väntan på att jag ska ringa hem Simon från skolan?? På Delselius kan jag tillägga då... Jag var INTE hemma! Han står då utanför min port med Samuel och tre andra skolbarn i bilen. PANIIIIIIK!!!!! Men det löste sig trots allt och Samuel fick skjuts ner till centrum. Kommunikationen med chauffören blev lite virrig men tillslut hittade jag Samuel. Han ville ha en glass då vi var till affären och idag fick han det... mammas hjärta! Nu är middagen uppäten, morötterna likaså. Det är lugnt här hemma, vi kom hem ordentligt och Simon har gjort klart hela sin läxa! Ibland är det gott att leva trots allt! 

Inga kommentarer: