lördag 1 mars 2014

Att anta en utmaning...

Jag är ganska ny i bloggvärlden även om jag skrivit under ett par år. Nu när jag själva följer ett antal bloggar så ger det förstås en annan inblick i bloggens värld. 
Idag startar en utmaning som jag inte hört talas om tidigare, #blogg100. En utmaning att skriva ett inlägg om dagen i 100 dagar. 
Jag är inte alls hemma i detta med att tagga etc i blogg, på Twitter etc och att delta i utmaningen känner jag mig inte trygg med. Men det hindrar inte mig från att ge mig själv utmaningen att skriva varje dag! Det behöver ju inte vara långa inlägg etc. Bara uppdatera min blogg (mina bloggar) varje dag. Mina tre bloggar som jag i princip lägger upp samma inlägg på för att nå fler läsare. Vet inte om det är dumt eller smart. Men jag gillar denna blogg och min WP blogg. Passagen behåller jag så länge. 

Nåja det är en av mina utmaningar denna vecka. Den andra och kanske den största kommer på fredag då jag ska mötas med läkare, försäkringskassan, min arbetsgivare m fl för att ta kontroll över min framtid. Jag var förväntansfull och peppad under början av denna vecka. Nu är jag inte lika säker längre, men jag kommer kämpa för att orka stå på mig denna gång. Det är en rejäl utmaning det!

Inga kommentarer: