tisdag 4 mars 2014

Badrumsrenovering...



Yes! Jag får en badrumsrenovering... det känns riktigt bra faktiskt. Tack Värmdö Bostäder!

Det är närmare 70 borrade hål i badrummet, stora skåror i tapeten på något ställe samt ritat på stora delar av den. Golvet är fult och har släppt på vissa ställen.

När badrummen renoveras blir det tyvärr standardhöjning, med kaklat badrum, handdukstork mm. Det blir säkert fint men det kommer svida lite med ytterligare en hyreshöjning... hur mycket vet jag inte...  Om jag ska vara ärlig tycker jag att den tidigare hyresgästen skulle fått svara för alla hål i väggen men men...

Allt känns när ekonomin är osäker, vet ju inte hur det går med något alls just nu. Bara att bita ihop och försöka tänka positivt!! Jag får i alla fall helt klart ett finare badrum när det väl är gjort. Det kan helt klart inte bli sämre!

Inga kommentarer: