lördag 29 mars 2014

Det blir ingen blogg i kväll...

Har inget att skriva idag. Oreda i knoppen och oro för en massa... men det är en helt annan historia. Jag nöjer mig med att visa några bilder i stället... idag lånade jag barnen lite extra så vi har varit på biblioteket, matat fåglarna i Hamnen, handlat och promenerat hem. En fin och varm dag. Träden är på väg att spricka och vi såg den första maskrosen. Bara igår såg jag den första vitsippan och ett fält med blåsippor... Det är vår. Jag får försöka tänka på det just nu!

Blomlåda på gården till  Brf Toppsockret


Blommor breder ut sig...

Första vitsippan den 28/3-14

Vackra blåsippor i Hökarängen



Så lite bilder från dagen med barnen:
På väg ut...

Läsa bok utanför biblioteket

Simon kollar på bilar och bilarnas däck!

Kommunbiblioteket, Runda huset

Matar fåglar i hamnen. Måsarna breder ut sig...




Första maskrosen, den 29/3-14

Kvällens högläsningsbok... lånad på biblioteket idag!


Tack och hej för i kväll, på återseende!!



Inga kommentarer: