torsdag 20 mars 2014

Det försvann i mängden...

"Inslaget" som SVT filmade med mig förra veckan om "skjuta upp-sjukan eller prokrastinering som det också heter blev ingenting vad det verkar. Jag hade ångest varje sändning av Rapport fram tills i söndags men nu har det gått låååång tid. Antagligen blev det inte så bra!! Jag var ju med... Eh! Eller så var det "fejk". Vad vet jag. För mig var det inte så lätt att ställa upp, så trist att inte höra något alls om det. Men i och för sig så är ju viktigare med konflikten i Ukraina, det försvunna flygplanet etc.

I gårdagens Gomorron Sverige intervjuades författarna till boken "Dansa på deadline" om just uppskjutande beteende. Kanske kan vara något att läsa??

Själv jobbar jag just nu med en text jag vill få med på en sida... Men den blir inte bra :-(

Suck! Det blir inte bättre än så här antar jag!! 

Jo, jag testade brandvarnaren när jag rostade solroskärnor och pumpafrön. Det var bra att få koll på att den fungerar, men barnen blev lite skärrade!! 



Inga kommentarer: