söndag 30 mars 2014

Inre stress

Jag har ett enormt inre stresspåslag just nu som breder ut sig inom mig... Det gör att mina tankar snurrar runt som en virvelvind eller kanske som en orkan i huvudet på mig. GAHHHHHHHH Jag kan inte tänka längre, jag kan inte skriva...

Men idag har jag i alla fall köpt tre nya kastruller... Nu äntligen ska mina aluminiumkastruller BORT!!! Jag har hört att det inte är så nyttigt att laga mat i dem så det kanske är på tiden! Vi besökte Iittala i Hamnen och de hade lagerrensning, köp tre få den billigaste på köpet. Men trots det gick det på 698 kr för tre kastruller, men det är det värt!!



Sen handlade vi på Ica och jag som har världens bästa man har fått supergoda pannbiffar till middag och en helstekt majskyckling stekt i lergryta som jag och barnen ska äta i veckan... Så kanske ska jag tänka på det när ångseten griper mig om halsen eller tar tag om hjärtat på mig... Jag har så mycket bra i mitt liv.

Inga kommentarer: