lördag 22 mars 2014

Tekniska museet, dagens utflykt

Jag orkar inte alls skriva något vettigt idag. Jag blev helt slut efter dagens utflykt till Tekniska museet samt "Game On" utställningen om TV-spel sedan "tidernas begynnelse" :-)

Det är jättemysigt att komma iväg på utflykt med pojkarna och de uppskattar det verkligen, men det tar också på mina krafter, mer än jag ibland anar innan. Det gäller att hela tiden bita sig i läppen för att inte tappa fattningen när protesterna avlöser varandra... Men jag ska inte gå in på dem här, jag konstaterar bara än en gång att det är speciellt att åka på utflykt med mina pojkar... de klarar helt enkelt inte av vad andra barn i deras ålder förväntas göra, och när eftermiddagen kommer har Samuels medicin gått ur kroppen, han är trött av alla intryck etc då är det inte roligt... Ja inte med Simon heller...

I stort har det ändå varit en fin dag jag fått dela med mina pojkar, Bosse och morbror Pär. Det var ganska underhållande att se TV-spelen :-) Fanns ett och annat spel som gömt sig i minnet!!


Barnen gillar verkligen sitt bilspelande :-) De fick lite extra sällskap av denna tjej som spelade med dem också :-)




Inga kommentarer: