tisdag 17 juni 2014

En överraskning till mamma...

Samuel rusade in på sitt fritids idag när jag åkte dit med honom. Det första han gjorde var att hämta en iPad sen gick han till sitt bord och hämtade denna till mig:
En alldeles egen tidtabell han hade skrivit mammas lilla hjärta! Han var så stolt och det är jag med.

När jag lämnade honom i språkklassens klassrum så var Bumbibjörnarna igång via YouTube. Han har sina favoriter min son... Dessutom har intresset för YouTube spridit sig till brorsan som nu använder sin mobil ofta. Kul tycker jag! Inte när han vaknar kl 5 och "youtubar" man annars...

Samuels senaste intresse med telefonen är att fotografera! Både egna bilder och skärmfoton :-)

Själv är jag nu på väg till Farsta efter ännu ett möte. Vad kom ut av det? Ja säg det... Vi skjuter det på framtiden! 

Inga kommentarer: