måndag 30 juni 2014

Slut på egosemestern!

Ja kanske är det fel uttryck! Men ibland känner jag mig fortfarande egoistisk när jag inte har barnen hos mig. Jag har ju trots allt "semester" trots att jag inte har det... Jag är ju "sjukad" förtfsrande, två månader till! Suck! Men något läkarintyg har läkaren INTE skrivit igen! Andra gången han missar det sedan jag blev tilldelad denna läkare i maj. Trist! 

Under denna barnfria semestervecka har jag och Bosse varit på kryssning till Tallin. Vi har sett klart "Orange is the new black". Underbar serie! Love it! Sen träffade jag mina härliga kollegor från Post Girot.

Igår tog vi oss till Gurra för en fika med Lollo, en urgulliga tjej som inte har det lätt i livet med. Hon blev så glad att få fika med oss och prata lite! 

Idag har vi varit i stan och promenerat från Slussen till city. Plåtade lite sen lunch på Jensens och en frozen yoghurt i Gallerian. Sen lämnade jag av Bosse och gick på Åhléns, köpte några pocketböcker, bl a min favorit, "Introvert den tysta revolutionen" av Linus Jonkman... Sen köpte jag en ny "handväska" för min har gjort sitt... Bosse ska till Eskilstuna för dejt med barnbarnet Isadora!


Nu snart hemma, snart möter jag barnen igen! En semestervecka med barnen. Det är bara att ladda... :-) men det ska bli underbart! 

Inga kommentarer: