onsdag 4 juni 2014

Trött och på halvtaskigt humör

Ingen bra dag idag. Men det kan väl ingen begära. Att alla dagar ska vara bra dagar alltså. 
Jag var helt slut under eftermiddagen då jag varit på avslutande sessionen av ACT på förmiddagen och sen varit upp till Farsta en sväng tillsammans med Bosse. Sushi och en glass och lite "shopping" på ICA. 
La mig på sängen när vi kommit hem och försökte läsa lite men orkade inte hålla ögonen öppna. Somnade och sov djupt en stund. Vaknade kl 18 så får se hur natten blir. Jag är fortfarande trött i kropp och själ.

Idag ringde Samuels taxichaufför till mig trots att Samuel är hos sin pappa denna vecka. Jag blir galen på Taxi Kurir! De borde definitivt ha båda föräldrarnas nummer tycker jag! Han hade bara mitt nr. Sen ringer de igen och uppger att de inte får svar från hans pappa. Gud vad jag blir orolig då... Men han var ju hemma och väntade på Samuel vars fritids stängde kl 15 idag. Suck och stön! Jag kan ju inte göra nåt när jag är på andra sidan stan... 

Nä nu får det räcka för idag. Har ingen ork för detta... Ska spela lite Angry Birds och inte alls tänka tror jag. Tankarna fladdrar som vilda bin i skallen och surrar med mig. Orkar inte mer just nu! Ny dag i morgon och nya tag då! 


Inga kommentarer: