söndag 8 juni 2014

Utmaning

Livet fylls av många utmaningar. Att försöka blogga varje dag har varit en utmaning även om jag inte helt deltagit i den "offentliga" utmaningen. 

En utmaning blir att ta emot barnen i morgon... Härligt att få hem dem igen! Jag längtar så innerligt. Sen är det avslutning på onsdag och det känns rent av tufft. Jag kommer inte att delta i avslutningarna. Jag har själv ett läkarbesök inplanerat denna dag. Men på torsdag och fredag kommer barnen vara hemma då Simons fritids är stängt på torsdag, Samuels på fredag. 

En annan utmaning blir den att klara sig utan ström en hel dag. På onsdag stänger Värmdö bostäder av elen ochvarmvattnet   från kl 8 till kl 17. Jag kan alltså inte göra något hemma på hela dagen. Inte laga mat, se på tv, jobba med datorn o dyl. Sen oroar jag mig för maten i kul och frys. Känns helt klart visset att de får stänga strömmen under 9 timmar sådär... 

Ja det var några av veckans utmaningar. De största blir nog ändå läkarbesöket på onsdag och Kentfesten på söndag kväll. Att se Kent igen blir fantastiskt men jag gillar inte "festivalspelningar" något vidare längre... 


Inga kommentarer: