fredag 19 juli 2013

Söker lugnet

Jag sitter i köket. Lunchen är avklarad tillsammans med barnen. Samuel står och diskar. Barnarbete kanske man ska kalla det... Men han har lite svårt ned tålamodet min lilleman!!! Vi ska snart gå ut. Handla lite och hämta en del saker hos pappa Johan. Jag försöker att inte känna den inre stress som jag lätt drabbas av! Nästa vecka börjar teatern på allvar... Och jag är nervösare ön jag varit tidigare kanske beror det hela på att jag inte är helt stabil. Att sätta ut mediciner gör sitt, att vara instabil i humöret bidrar också. Ändå ser jag fram emot att få spela teater och träffa alla härliga med-/motspelare :-) ett härligt gäng Gustavsbergs scenstudio!! 

Att julimånad snart är över är också stressande... snart börjar jag jobba och trots jag gillar mitt jobb så känns det lite extra i magen ändå... Oro att jag inte ska orka eller att något annat går snett... Ständiga vännen/följeslagaren oron/ångesten...

Hoppsan, skrev inte klart ju... Är på väg till centrum för att handla. Sugen på att baka bullar jag :-) 
Over and out!!  



Inte så bra bilder men de får duga...

Inga kommentarer: