söndag 15 december 2013

Jag började skriva...

... ett inlägg här men ångrade mig och sparar det lite... Det börjar bli sent och tankar far iväg... ska ta och natta mig själv i stället och ta och läsa ut min bok. Den boken som handlar om Ove... grymt bra bok för övrigt... Tog mig ett antal kapitel att bli vän med denna Ove, men nu blir det svårt att skiljas från denna man som väcker så många känslor inom mig med kärleken till sin avlidna hustru och de vänskapsband han bygger upp med grannarna i radhusområdet... Boken skriven av Fredrik Backman, "En man som heter Ove" är grym... läs den!!


Nästa bok jag ska ta i tu med blir nog Åsa Lindeborgs bok "Mig äger ingen" samt Dan Josefssons bok "Mannen som slutade ljuga". Denna vecka ska jag verkligen försöka ägna mig åt det som jag verkligen gillade/gillar att göra... läsa böcker. Jag har svårt med koncentrationen sedan en tid tillbaka men hoppas att den återfinns när måendet blir bättre... det känns trist att inte orka begrava mig i böckernas värld. Så nu är det bara att släcka datorn och överge skrivandet för läsandet... 

Bara några bilder från idag...








Några bilder från luciadagen också... 













Inga kommentarer: